23
қыркүйек
2025
Үйден оқитын білім алушылардың тұрмыс жағдайын тексеру және ата - анасымен әңгімелесу
2025 жылдың 23 қыркүйегінде мектеп әкімшілік комиссия құрамы: мектеп директоры Б.Т.Қыстауов, ерекше білім беруді қажет ететін үйден оқытылатын балалармен жұмыс бағытына жауапты маман, директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Ғ.Аликулова, мектептің әлеуметтік педагогы А.Шашубаева, мектептің педагог-психологі А.Сейтжапарова және медициналық қызметкері М.Мавлюдова Меркі ауылы, Мусабеков көшесі, №172- үй тұрғыны, ағайынды 05.09.2011жылы Меркі ауданында туған, 8 «г» сынып білім алушысы, ұлты түрік, Сулиев Салех Рустамович пен 10.06.2010 жылы туылған 9 «д» сынып білім алушысы Сулиев Нурислам Рустамович.
Тірек-қимыл аппаратының бұзылуы: өздігінен жүріп-тұрады, жеке күтімді қажет етпейді.Зиятының жеңіл бұзылысы. Сөйлеу тілінің жалпы дамымауның І деңгейі, 0-381 27.08.2024 жылғы қорытындысымен 4ә сынып оқушысы Базарбай Інжу жеке оқу бағдарламасы бойынша үйден оқытылады.Орташа түрдегі зиятының бұзылуы 0-247 03.06.2025ж «Орташа түрдегі зиятының бұзылуы» қорытындысымен 4в сынып оқушысы Васильжанов Ислам .Құлбай Бекжан 0-335 28.08.2025 ж «Зерде дамуы қалыпты» қорытындысымен 1б сыныпқа үйден оқумен ЖББ бағдарламасымен қамтылды
Оқушылардың отбасында болып, отбасының әлеуметтік–тұрмыстық жағдайын анықтау, отбасы мүшелерімен өзара қарым-қатынасы мен отбасында баланың оқып, тәрбиеленуіне жағдайдың қаншалықты дәрежеде жасалғандығын анықтау мақсатында тексеріс жүргізілді.



Тірек-қимыл аппаратының бұзылуы: өздігінен жүріп-тұрады, жеке күтімді қажет етпейді.Зиятының жеңіл бұзылысы. Сөйлеу тілінің жалпы дамымауның І деңгейі, 0-381 27.08.2024 жылғы қорытындысымен 4ә сынып оқушысы Базарбай Інжу жеке оқу бағдарламасы бойынша үйден оқытылады.Орташа түрдегі зиятының бұзылуы 0-247 03.06.2025ж «Орташа түрдегі зиятының бұзылуы» қорытындысымен 4в сынып оқушысы Васильжанов Ислам .Құлбай Бекжан 0-335 28.08.2025 ж «Зерде дамуы қалыпты» қорытындысымен 1б сыныпқа үйден оқумен ЖББ бағдарламасымен қамтылды
Оқушылардың отбасында болып, отбасының әлеуметтік–тұрмыстық жағдайын анықтау, отбасы мүшелерімен өзара қарым-қатынасы мен отбасында баланың оқып, тәрбиеленуіне жағдайдың қаншалықты дәрежеде жасалғандығын анықтау мақсатында тексеріс жүргізілді.