Қолхат, расписка лагерь » СШ №44 Плодосовхоз
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданы білім бөлімінің
"№44 орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72632)43-61-40
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
02
қыркүйек
2021

Қолхат, расписка лагерь

Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Меркі ауданының білім бөлімінің

№44 жалпы орта білім беретін мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі



"Мемлекеттік білім беру мекемелеріндегі білім алушылар мен тәрбиенушілердің жекелеген санаттарына қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бойынша құжаттарды қабылдау


ҚОЛХАТЫ _________



Тегі, аты, әкесінің аты:_____________________________________________________


Мекен-жайы:______________________________________________________________


   Көрсетілетін қызмет алушының көрсетілетін қызметті берушінің жүгінген кезіндегі мемлекеттік қызмет көрсету үшін төмендегідей қажетті құжаттар алынды:
 1. Өтініш;
 2. Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
 3."АХАЖ тіркеу пункті" ақпараттық жүйесінде мәліметтер болмаған жағдайда не Қазақстан Республикасынан тыс жерде туылған жағдайда баланың туу туралы куәлігі;
 4.АХАЖ АЖ-де мәліметтер болмаған жағдайда не Қазақстан Республикасынан тыс жерде некеге тұрған немесе бұзған жағдайда некеге тұру немесе бұзу туралы куәліктің көшірмесі;

5."Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен (бұдан әрі - № 907 бұйрық) (Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген) бекітілген нысанға сәйкес сауықтыру лагерiне баратын мектеп оқушысына медициналық анықтама;
 мәртебесін растайтын құжаттың көшірмесі:
 6.Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті алуға құқығы бар отбасылардан шыққан балалар үшін - көрсетілетін қызметті алушының (отбасының) жергілікті атқарушы органдар ұсынатын мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тұтынушылар қатарына жататынын растайтын анықтама;
 7.Жан басына шаққанда орташа табысы күн көріс деңгейінен төмен, мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын отбасылардан шыққан балалар үшін - алған табысы туралы құжаттар (жұмыс істейтін ата-аналардың немесе оларды алмастыратын адамдардың жалақылары туралы, кәсіпкерліктен және басқа да қызмет түрлерлерінен түсетін табыстары туралы, балаларға және басқа да асырауындағыларға төленетін алимент түріндегі табыстары туралы анықтама);
 8.Отбасында тәрбиеленетін жетім балалар, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар үшін - жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған, отбасыда тәрбиеленетін балалар үшін қорғаншылықты (қамқоршылықты), патронаттық тәрбиелеуді бекіту туралы уәкілетті органның шешімі;
 9.Төтенше жағдайлардың салдарынан шұғыл көмекті талап ететін отбасылардан шыққан және білім беру ұйымының алқалы басқару органы айқындайтын білім алушылар мен тәрбиеленушілердің өзге де санаттарына жататын балалар үшін - отбасының материалдық-тұрмыстық жағдайын тексеру негізіндегі педкеңестің шешімі.


Өтінішті қабылдау №__________

 Өтініш қабылданған күні ___________________  2021 ж.

_________________________________________________    телефоны:_______________

                                (Өтінішті қабылдаған жауапты адам)


Жолдама берілетін күні __________________ 2021ж.


Мекен жайы:_________________________________ кабинет № ___________









Общеобразовательная школа 

Расписка


О приеме документов  по Сстандарту государственной услуги "Прием документов и выдача направлений на предоставление отдыха в загородных и пришкольных лагерях отдельным категориям обучающихся и воспитанников государственных учреждений образования"


Выдана  _______________________________________________________ 

                                             (фамилия, имя, отчество получателя Адрес:________________________________________________

Перечень документов,полученных для оказания государственной услуги при обращении услуго получателя:

1. Заявление;
 2.Копия документа, удостоверяющего личность услугополучателя;
 3. Копия свидетельства о рождении ребенка (при отсутствии сведений в информационной системе "Регистрационный пункт ЗАГС" либо родившегося за пределами Республики Казахстан;
 4. Копия свидетельства о заключении или расторжении брака (при отсутствии сведений в ИС ЗАГС) либо за пределами Республики Казахстан;
 5) Медицинская справка на школьника, отъезжающего в оздоровительный лагерь в соответствии с формой № 079/у в соответствии с формой, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан "Об утверждении форм первичной медицинской документации организаций здравоохранения" от 23 ноября 2010 года № 907 (далее – приказ № 907) (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан под № 6697);
 копия документа, подтверждающего статус:
 
6.Для детей из семей, имеющих право на получение государственной адресной социальной помощи - справка, подтверждающая принадлежность услугополучателя (семьи) к получателям государственной адресной социальной помощи, предоставляемая местными исполнительными органами;
 
7.Для детей из семей, не получающих государственную адресную социальную помощь, в которых среднедушевой доход ниже величины прожиточного минимума - документы о полученных доходах (справка о заработной плате работающих родителей или лиц их заменяющих, о доходах от предпринимательской и других видов деятельности, о доходах в виде алиментов на детей и других иждивенцев);
 
8.Для детей - сирот и детей, оставшиеся без попечения родителей, проживающих в семьях - решение уполномоченного органа об утверждении опеки (попечительства), патронатного воспитания для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, воспитывающихся в семьях;
 
9.Для детей из семей, требующих экстренной помощи в результате чрезвычайных ситуаций и иных категории обучающихся и воспитанников, определяемых коллегиальным органом управления организации образования - решение педсовета на основании обследования материально-бытового положения семьи.
 
 

 номера запроса  №_________

 дата приема запроса____________________________________ 2021 г.

дата (времени) выдачи путевки_________________________ 2021 г.

Места выдачи _______________________________  кабинет _________

______________________________________________   __________________ телефона

(фамилии, имя,  отчество работника услугодателя, принявшего заявление)



Похожие публикации: