Әдістемелік жұмыстар - СШ №44 Плодосовхоз https://44-merki.mektebi.kz/ ru Әдістемелік жұмыстар - СШ №44 Плодосовхоз DataLife Engine Табыстылыққа ұмтылу-оқу мен оқытудың маңызды құралы https://44-merki.mektebi.kz/main/1359-tabystylya-mtylu-ou-men-oytudy-mayzdy-raly.html https://44-merki.mektebi.kz/main/1359-tabystylya-mtylu-ou-men-oytudy-mayzdy-raly.html Табыстылыққа ұмтылу-оқу мен оқытудың маңызды құралы


Бүгінгі таңда білім беру саласын ізгілендірудің басты бағыттарының бірі –оқыту мен оқуды білім берудің маңызды салаласына айналдыру. Оқыту мен оқуды тығыз байланыстыру арқылы ғана табыстылыққа ұмтылуға болады. Әлемнің оқыту технологиялары жоғары дамыған елдерінің тәжірибесіне назар аударсақ, түпкі мақсаты-баланы жеке тұлға ретінде қалыптастыру, яғни, бірінші орында баланың білім, білігі мен дағдысы емес, жеке тұлғаның білім алу арқылы дамуын қояды. 

        Бүгінгі таңда шәкіртті оқыту ісіне ерекше көңіл бөлініп, қолға алынып отыр. Оқушының табысты болуы- ұстаздың табысты оқытуы. Олай болса, оқыту өзекті болғанда ғана, табысты оқуға жетеріміз сөзсіз. «Қазіргі таңда оқушыны қалай оқытамыз?», «Оқыту мен оқуды қалай тиімді жүргіземіз?»  деген сұрақтар туындайды. Соған сәйкес білім саласына заман ағымына сай жаңа бағдарламалар, жаңа технология әдіс-тәсілдері енгізілуде. Осы идеялардан оқытудың инновациялық технологияларын қолдану қажеттілігі туындайды. Білім саласындағы жаңа көзқарас тұлғаның дамуы мен нәтижеге бағытталған білім беруді көздейді. 

    Меніңше, табысты оқыту мен оқудың нәтижесі- пән  бойынша ой-өрісі кең, жан-дүниесі бай, ұлттық менталитеті жоғары, адамдармен, қоршаған ортамен дұрыс қарым-қатынас жасай алатын, басқаның пікірімен санасатын, кез келген қиын жағдайдан шығудың жолын таба білетін, жауапкершілік сезімі жоғары, қоғамда белгілі бір рөл атқаратын, қайталанбайтын дара тұлға болуы тиіс. Сондықтан оқушыларға қазіргі заман талабына сай білім беру-бүгінгі күннің ең өзекті мәселесі.

           Сонымен қатар,  мұғалім әрбір кезеңде қолданатын оқыту үлгілеріне (жеке, жұптық, топтық), оқытудың әдіс-тәсілдеріне мән беруі керек, себебі белсенді сабақта мұғалім мен білім алушының атқаратын қызметі мен іс-әрекеттерінде үлкен өзгеріс бар; Белсенді сабақта білім алушылардың әрекеті танымдық, коммуникативтік және өзін-өзі басқару тұрғысында көрініс табады. Оқу мақсаттары нені оқып-білу және нені бағалай алу керектігін көрсетеді. Егер нәтижесінде неге қол жеткізуіміз керектігін білмесек, оқу мен оқытудың табыстылығын бағалау да мүмкін емес.

     Оқытудың табыстылығы-ұстаздың білімі мен сабақты дұрыс құрылымдай алатыны, жаңаша көзқарасы, белсенді әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануымен ғана шектелмейді. Сол берген білімнен өзіне өмірлік дән іздеп, болашағымен байланыстыратын шәкіртке де байланысты. Білім алушының ынта-жігері мен өзінің білім алуына деген жауапкершілігіне де байланысты. Сабақта әрбір білім алушының өзіндік маңызын және қаншалықты табысты болғанын сезіне білуі қажет. Бұл үшін мұғалім білім алушыны жаңа білімді өздігінен игеруіне бағыттауы керек.

      Сабақта оқушыларға өз ойларын талдауға, айтуға, қорытындылауға және алынған мәліметтерді бағалауға көңіл аударуы қажет. Сондықтан әр сабақта оқушының өздігінен еңбектенуіне, шығармашылықпен ізденуіне, қорытынды жасауына итермелеп, осындай іс-әреткеттерге дағдыландыру керек. Әрине, бірден жұмыс сапалы бола қоймас, оқушының жіберілген қатесімен қайта жұмыс жасауына, кемшіліктерін түзетуге мүмкіндік беру керек. Оқытушы білімі төмендерге көмек беріп, қабілеттілермен жұмыс ұйымдастырып отыру арқылы  белсендігін арттырады. Оқушылардың жақсы білім алуын, табысты оқуын, ақыл-ойының дамуын жоғары дәрежеде ұйымдастыру-егеменді елімізді одан әрі дамытатын азаматтарды тәрбиелеуде маңызды қадам болып табылады.

           Қорытындылай келе, «Еңбектегі табыс - бұл табысқа жеткен адамның мақтанышы. Өз еңбегін мақтан тұтпаған нағыз адам бола алмайды» деген В.Сухомлинский сөзінен табыстылыққа  ұмтылу-оқу мен оқытудың маңызды құралы, ажырамас бөлшегі болу үшін аянбай еңбек етуіміз қажет екеніне тағы да жол сілтеп тұрғандай...


]]>
Бүгінгі таңда білім беру саласын ізгілендірудің басты бағыттарының бірі –оқыту мен оқуды білім берудің маңызды салаласына айналдыру. Оқыту мен оқуды тығыз байланыстыру арқылы ғана табыстылыққа ұмтылуға болады. Әлемнің оқыту технологиялары жоғары дамыған елдерінің тәжірибесіне назар аударсақ, түпкі мақсаты-баланы жеке тұлға ретінде қалыптастыру, яғни, бірінші орында баланың білім, білігі мен дағдысы емес, жеке тұлғаның білім алу арқылы дамуын қояды. 

        Бүгінгі таңда шәкіртті оқыту ісіне ерекше көңіл бөлініп, қолға алынып отыр. Оқушының табысты болуы- ұстаздың табысты оқытуы. Олай болса, оқыту өзекті болғанда ғана, табысты оқуға жетеріміз сөзсіз. «Қазіргі таңда оқушыны қалай оқытамыз?», «Оқыту мен оқуды қалай тиімді жүргіземіз?»  деген сұрақтар туындайды. Соған сәйкес білім саласына заман ағымына сай жаңа бағдарламалар, жаңа технология әдіс-тәсілдері енгізілуде. Осы идеялардан оқытудың инновациялық технологияларын қолдану қажеттілігі туындайды. Білім саласындағы жаңа көзқарас тұлғаның дамуы мен нәтижеге бағытталған білім беруді көздейді. 

    Меніңше, табысты оқыту мен оқудың нәтижесі- пән  бойынша ой-өрісі кең, жан-дүниесі бай, ұлттық менталитеті жоғары, адамдармен, қоршаған ортамен дұрыс қарым-қатынас жасай алатын, басқаның пікірімен санасатын, кез келген қиын жағдайдан шығудың жолын таба білетін, жауапкершілік сезімі жоғары, қоғамда белгілі бір рөл атқаратын, қайталанбайтын дара тұлға болуы тиіс. Сондықтан оқушыларға қазіргі заман талабына сай білім беру-бүгінгі күннің ең өзекті мәселесі.

           Сонымен қатар,  мұғалім әрбір кезеңде қолданатын оқыту үлгілеріне (жеке, жұптық, топтық), оқытудың әдіс-тәсілдеріне мән беруі керек, себебі белсенді сабақта мұғалім мен білім алушының атқаратын қызметі мен іс-әрекеттерінде үлкен өзгеріс бар; Белсенді сабақта білім алушылардың әрекеті танымдық, коммуникативтік және өзін-өзі басқару тұрғысында көрініс табады. Оқу мақсаттары нені оқып-білу және нені бағалай алу керектігін көрсетеді. Егер нәтижесінде неге қол жеткізуіміз керектігін білмесек, оқу мен оқытудың табыстылығын бағалау да мүмкін емес.

     Оқытудың табыстылығы-ұстаздың білімі мен сабақты дұрыс құрылымдай алатыны, жаңаша көзқарасы, белсенді әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануымен ғана шектелмейді. Сол берген білімнен өзіне өмірлік дән іздеп, болашағымен байланыстыратын шәкіртке де байланысты. Білім алушының ынта-жігері мен өзінің білім алуына деген жауапкершілігіне де байланысты. Сабақта әрбір білім алушының өзіндік маңызын және қаншалықты табысты болғанын сезіне білуі қажет. Бұл үшін мұғалім білім алушыны жаңа білімді өздігінен игеруіне бағыттауы керек.

      Сабақта оқушыларға өз ойларын талдауға, айтуға, қорытындылауға және алынған мәліметтерді бағалауға көңіл аударуы қажет. Сондықтан әр сабақта оқушының өздігінен еңбектенуіне, шығармашылықпен ізденуіне, қорытынды жасауына итермелеп, осындай іс-әреткеттерге дағдыландыру керек. Әрине, бірден жұмыс сапалы бола қоймас, оқушының жіберілген қатесімен қайта жұмыс жасауына, кемшіліктерін түзетуге мүмкіндік беру керек. Оқытушы білімі төмендерге көмек беріп, қабілеттілермен жұмыс ұйымдастырып отыру арқылы  белсендігін арттырады. Оқушылардың жақсы білім алуын, табысты оқуын, ақыл-ойының дамуын жоғары дәрежеде ұйымдастыру-егеменді елімізді одан әрі дамытатын азаматтарды тәрбиелеуде маңызды қадам болып табылады.

           Қорытындылай келе, «Еңбектегі табыс - бұл табысқа жеткен адамның мақтанышы. Өз еңбегін мақтан тұтпаған нағыз адам бола алмайды» деген В.Сухомлинский сөзінен табыстылыққа  ұмтылу-оқу мен оқытудың маңызды құралы, ажырамас бөлшегі болу үшін аянбай еңбек етуіміз қажет екеніне тағы да жол сілтеп тұрғандай...


]]>
admin Thu, 11 Apr 2024 13:03:14 +0600
« Lesson Study - Сабақты зерттеу әдісі» тақырыбында оқыту семинары https://44-merki.mektebi.kz/main/1258--lesson-study-sabaty-zertteu-ds-tayrybynda-oytu-seminary.html https://44-merki.mektebi.kz/main/1258--lesson-study-sabaty-zertteu-ds-tayrybynda-oytu-seminary.html    

]]>
    Семинар барысында аға оқытушылар 4 бағытта жұмыс жүргізді. 
Өзін-өзі басқару, реттеу мен дамытудың ұтымды құралы ретінде LS топтары ұстаздарға бірлесе жоспарлау, тәжірибеде туындаған проблемаларды коучинг пен тәлімгерлік арқылы шешу, сабақ жоспарларын жақсарту үшін сабақтарды бірлесе талдау мен талқылау секілді тиімді әдіс-тәсілдерді қолдану дағдыларын үздіксіз дамыту мүмкіндігі ұсынылды және қатысушылар өздерінің сұрақтарына кең ауқымды жауап ала алды.

]]>
admin Wed, 13 Mar 2024 16:32:24 +0600
«ШЕБЕР ҰСТАЗ-ТАБЫСТЫ ОҚУШЫ» тақырыбында оқыту семинары https://44-merki.mektebi.kz/main/1259-sheber-staz-tabysty-oushy-tayrybynda-oytu-seminary.html https://44-merki.mektebi.kz/main/1259-sheber-staz-tabysty-oushy-tayrybynda-oytu-seminary.html «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагогтерді және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы» ақпараттық- түсіндіру жұмысын жан-жақты талқылап, негізгі сұрақтарға жауап беріп өтті.

]]>
«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагогтерді және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы» ақпараттық- түсіндіру жұмысын жан-жақты талқылап, негізгі сұрақтарға жауап беріп өтті.

]]>
admin Tue, 12 Mar 2024 16:34:34 +0600
“Сабақ процесінде STEM технологиясын қолдану арқылы бастауыш сынып білім алушыларының сыни ойлауын дамыту” аудандық семинар https://44-merki.mektebi.kz/main/1257-saba-procesnde-stem-tehnologijasyn-oldanu-aryly-bastauysh-synyp-blm-alushylaryny-syni-ojlauyn-damytu-audandy-seminar.html https://44-merki.mektebi.kz/main/1257-saba-procesnde-stem-tehnologijasyn-oldanu-aryly-bastauysh-synyp-blm-alushylaryny-syni-ojlauyn-damytu-audandy-seminar.html
]]>
         Семинарға білім бөлімінің әдіскері Л.К.Абенова, аудан мектептерінен педагогтар және онлайн форматта «Өрлеу»-Жамбыл  қызметкері, аға оқытушы Андия Беисенкулова  қатысты. Семинардың практикалық бөлімінде мұғалімдер: Ш.Б.Байдаулетова, М.М.Ахметова, В.В. Полюшко, Е.М. Хамирова  пәнаралық байланыстарды айқындап бірнеше тәжірибелік сабақатарда STEM технологиясын қолдана отырып  өз іс-тәжірибелерімен бөлісті. 
        «Тәжірибе алаңы» барысында білім алушылардың жасаған қол өнер, зерттеу жұмыстары, тәжірибе жасау жұмыстарымен танысты. «Біз өнерлі баламыз!» атты іс-шара ұйымдастырылып, балалардың өнерлерін тамашалады.
        Қорытынды  бөлімінде семинарға қатысушылар мектеп директоры мен бастауыш сынып мұғалімдеріне алғыстарын білдіріп, облыс көлемінде іс-тәжірибелерін тарату ұсынылды.

]]>
admin Mon, 26 Feb 2024 16:30:28 +0600
“Сабақ процесінде STEАM технологиясын қолдану арқылы бастауыш сынып білім алушыларының сыни ойлауын дамыту” тақырыбында аудандық семинар https://44-merki.mektebi.kz/main/1213-saba-procesnde-steam-tehnologijasyn-oldanu-aryly-bastauysh-synyp-blm-alushylaryny-syni-ojlauyn-damytu-tayrybynda-audandy-seminar.html https://44-merki.mektebi.kz/main/1213-saba-procesnde-steam-tehnologijasyn-oldanu-aryly-bastauysh-synyp-blm-alushylaryny-syni-ojlauyn-damytu-tayrybynda-audandy-seminar.html          Семинарға білім бөлімінің әдіскері Л.К.Абенова, аудан мектептерінен педагогтар және онлайн форматта «Өрлеу»-Жамбыл  қызметкері, аға оқытушы Андия Беисенкулова  қатысты. Семинардың практикалық бөлімінде мұғалімдер: Ш.Б.Байдаулетова, М.М.Ахметова, В.В. Полюшко, Е.М. Хамирова  пәнаралық байланыстарды айқындап бірнеше тәжірибелік сабақатарда STEАM технологиясын қолдана отырып  өз іс-тәжірибелерімен бөлісті. 
        «Тәжірибе алаңы» барысында білім алушылардың жасаған қол өнер, зерттеу жұмыстары, тәжірибе жасау жұмыстарымен танысты. «Біз өнерлі баламыз!» атты іс-шара ұйымдастырылып, балалардың өнерлерін тамашалады.
        Қорытынды  бөлімінде семинарға қатысушылар мектеп директоры мен бастауыш сынып мұғалімдеріне алғыстарын білдіріп, облыс көлемінде іс-тәжірибелерін тарату ұсынылды.











]]>
admin Tue, 20 Feb 2024 09:02:23 +0600
9-сыныптарды шет тілі пәнінен ББЖМ-ге дайындықта қолданатын платформалар мен әдістер https://44-merki.mektebi.kz/main/1204-9-synyptardy-shet-tl-pnnen-bbzhm-ge-dajyndyta-oldanatyn-platformalar-men-dster.html https://44-merki.mektebi.kz/main/1204-9-synyptardy-shet-tl-pnnen-bbzhm-ge-dajyndyta-oldanatyn-platformalar-men-dster.html








]]>
admin Mon, 29 Jan 2024 17:41:30 +0600
9-сыныптарағы Оқу сауаттылығы бойынша шеберлік сыныбы https://44-merki.mektebi.kz/main/1207-9-synyptaray-ou-sauattylyy-bojynsha-sheberlk-synyby.html https://44-merki.mektebi.kz/main/1207-9-synyptaray-ou-sauattylyy-bojynsha-sheberlk-synyby.html
    Бүгінгі таңға дейінгі жұмыс нәтижесінде туындаған қиындықтар тізбесі:

-кілт сөздер мен дәйексөздер арқылы тақырып пен көтерілген мәселені болжау;

-сұрақ-жауап түріндегі емлелерді ескерген кезде қателіктер.

Осыған орай болашақта жоспарланған түзету  жұмыстары:

түсіндірме сөздікпен жұмыс жасау;
мәтінмен жұмысты тереңдету;
жаттығу жұмыстарын әзірлету.
қатемен жұмыс жүргізу (әр оқушымен жеке)
Пән мұғалімі: Л.Мырсеитова




]]>
admin Mon, 29 Jan 2024 16:50:09 +0600
Аудандық «Сапары білім.Тиімді жоспар. Нәтижелі сабақ» https://44-merki.mektebi.kz/main/1174-audandy-sapary-blmtimd-zhospar-ntizhel-saba.html https://44-merki.mektebi.kz/main/1174-audandy-sapary-blmtimd-zhospar-ntizhel-saba.html



]]>
admin Fri, 26 Jan 2024 11:08:54 +0600
Аудандық «Сапалы білім. Тиімді жоспар. Нәтижелі сабақ» https://44-merki.mektebi.kz/main/1177-audandy-sapaly-blm-timd-zhospar-ntizhel-saba.html https://44-merki.mektebi.kz/main/1177-audandy-sapaly-blm-timd-zhospar-ntizhel-saba.html "Құрамы күрделі теңдеулер. Бекіту" тақырыбында ашық сабақ өткізді. Сабақ барысында білім алушылар 
Топтық "STEM" технологиясына орай есеп шығарып,би,ән марш болды Үй тапсырмасын қайталап, жаңа сабақты бекіту мақсатында
"Wordwoll" платформасы пайдаланылды. Сергіту сәтінде нейро жаттығу жүргізілді.

]]>
admin Thu, 25 Jan 2024 11:20:07 +0600
Аудандық «Сапалы білім. Тиімді жоспар. Нәтижелі сабақ» https://44-merki.mektebi.kz/main/1178-audandy-sapaly-blm-timd-zhospar-ntizhel-saba.html https://44-merki.mektebi.kz/main/1178-audandy-sapaly-blm-timd-zhospar-ntizhel-saba.html "Жер қабықтары қалай орналасқан?" тақырыбында ашық сабақ өткізді. Сабақ барысында білім алушылар 
Топтық "STEM" технологиясына орай есеп шығарып,сурет салып көрсетті. Үй тапсырмасын қайталап, жаңа сабақты бекіту мақсатында
"Найзағай әдісі"  пайдаланылды.

]]>
admin Fri, 19 Jan 2024 11:22:10 +0600