Әдістемелік жұмыстар - СШ №44 Плодосовхоз https://44-merki.mektebi.kz/ ru Әдістемелік жұмыстар - СШ №44 Плодосовхоз DataLife Engine Мектептегі жобалар https://44-merki.mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/dstemelk-zhmystar/1728-mektepteg-zhobalar.html https://44-merki.mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/dstemelk-zhmystar/1728-mektepteg-zhobalar.html STEM және жасанды интеллект



]]>
«Arduino» платформасында өсімдіктерді автоматты суару жүйесін әзірлеу» жобасы.

Бүгінгі таңда ауыл шаруашылығы мен жасыл технологияларды дамыту – заман талабы. Өсімдіктердің тұрақты әрі тиімді күтімі, әсіресе суару жүйесі – өнімділіктің басты кепілі. Осы бағытта жаңа буын оқушылары мен жас зерттеушілер Arduino платформасын қолдана отырып, өсімдіктерді автоматты суару жүйесін жасап шығаруға бет бұруда.

Arduino – ашық кодты, шағын әрі икемді электронды платформа. Ол түрлі датчиктер мен құрылғыларды қосу арқылы қарапайым жобалардан күрделі жүйелерге дейін құрастыруға мүмкіндік береді. Автоматты суару жүйесінде топырақ ылғалдылығын анықтайтын сенсорлар орнатылады. Бұл сенсорлар топырақ кебе бастаған кезде сигнал беріп, су сорғыш немесе клапан арқылы суды белгілі мөлшерде береді. Осылайша өсімдікке дәл қажетті уақытта ғана су беріледі, су шығыны азаяды және адам еңбегі жеңілдейді. Осы жобаны іске асырып жатқан информатика және физика пәні мұғалімі Г.В. Калиниченко.


Заманауи технологиялар - білім алушылардың шығармашылық қиялы дамуының негізі, лазермен күйдіру станогімен жұмыс жасау»жобасы


Білім алушыларды заманауи технологиялармен, соның ішінде лазермен күйдіру станогімен жұмыс істеу дағдыларымен таныстыру арқылы олардың шығармашылық қиялын, конструкторлық және инженерлік ойлау қабілеттерін дамыту, еңбекке бейімділігін қалыптастыру және инновациялық идеяларды жүзеге асыруға жағдай жасау мүмкіндіктерін көркем еңбек пәні мұғалімі М.Р.Узденов пайдаланып жүр.

Жоба аясында оқушылар лазермен күйдіру станогының жұмыс принципімен танысып, оны іс жүзінде қолдану арқылы заманауи техниканың мүмкіндіктерін игеруде. Бұл тек қана техникалық білім беріп қана қоймай, оқушылардың ойлау жүйесін дамытуға, шығармашылық тұрғыдан ізденуіне жол ашады.

Лазерлік технология – ғылым мен өндірісте кеңінен қолданылып келе жатқан жаңашыл құрал. Оқушылар осы технология арқылы ағаш, фанера, акрил секілді материалдардан әртүрлі бұйымдар жасап, өздерінің жеке жобаларын жүзеге асыра алады. Мұндай тәжірибе оларды еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа тәрбиелеп қана қоймай, болашақ мамандық таңдауда да бағыт береді.


“Робототехника- болашаққа бастар жол”

Міне, робототехника жобасы бойынша газетке жариялауға арналған мәтін:


Қазіргі заманның басты талаптарының бірі – жаңа технологияларды меңгерген, заманауи білімді жастарды тәрбиелеу. Осы орайда мектептерде жүзеге асырылып жатқан робототехника жобасының орны ерекше.

Робототехника – тек қана техникалық білім беріп қоймай, оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамытып, шығармашылық ізденіске жетелейтін сала. Жоба аясында білім алушылар түрлі деңгейдегі роботтарды құрастырып, бағдарламалап, нақты міндеттерді шешуге үйренуде. Бұл үдеріс олардың инженерлік ойлауын дамытып қана қоймай, топпен жұмыс жасауға, жауапкершілік пен табандылыққа баулиды.

Жобаның басты мақсаты – оқушыларды жаңа технологияларға бейімдеу, болашақта инженерлік-техникалық мамандықтарды игеруіне жол ашу. Сонымен қатар, робототехника арқылы оқушылар халықаралық деңгейдегі олимпиадалар мен байқауларға қатысып, өз өнерін көрсету мүмкіндігіне ие болады. Осы орайда №44 жалпы орта білім беретін мектеп-гимназиясының оқушылары Берікхан Ырыс және Қайсар Мұслим облыс байқауында І орын жеңімпазы атанса, республикадан грамотамен марапатталды.

Жас зерттеушілеріміздің бұл бастамасы ауылшаруашылық бағытындағы мектеп жобаларына, ғылыми жарыстарға және түрлі байқауларға қатысу үшін өте тиімді әрі өзекті болып табылады. Тек қана теориямен шектеліп қалмай, тәжірибе жүзінде нәтиже көру – оқушы үшін үлкен жетістік.





]]>
admin Fri, 05 Dec 2025 08:28:26 +0600
Көркем еңбек , музыка пән бірлестігінің айлық есебі https://44-merki.mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/dstemelk-zhmystar/1727-krkem-ebek-muzyka-pn-brlestgn-ajly-eseb.html https://44-merki.mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/dstemelk-zhmystar/1727-krkem-ebek-muzyka-pn-brlestgn-ajly-eseb.html Мақсаты:Оқытудың озық технологияларын меңгере отырып,жас ұрпаққа заман талабына сай жаңаша білім беруді қалыптастыру және оқушылардың сыныпта алған білімін,жеке пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Осы мақсатта қазан айында көркем еңбек, музыка пәні бірлестігінің айлығының өтуіне байланысты мұғалімдерінің пәнді оқытуда тиімді кері байланысты ұйымдастыру қаралды. Бірлестікте 5 мұғалім жұмыс істейді.Санаты бойынша педагог сарапшы -2, педагог-модератор-1, педагог- 2.

]]>
Музыка пәні мұғалімі Нарметова И.Д. 5 «а» сыныбында «Айтыс өнері» тақырыбында ашық сабақ өтті.Сабақтың басында оқушыларды түгендеп,ынтасын сабаққа аудару.Психологиялық ахуал қалыптастыруда «Көрші».Оқушыларды топқа бөлді . Сабақтын басында сабақтың тақырыбы,мақсатымен таныстырды. Оқушылар Айтыскер ақындар туралы мәлімет алды.Бұл тапсырмада оқушылар өз ойларын ауызша  сұрақтарға жауап берді. Бірінші тапсырмабойынша ақпарат іздеу ,топтық жұмыс,кластер  арқылы жүргізілді. «Біржан мен Сара» айтысымен оқулықтан танысып постер қорғады. Қалыптастырушы бағалау «Мадақтау» арқылы  жүргізілді. Екінші тапсырма бойынша Ұж.Орындау. «Біржан мен Сара» айтысынан үзінді алып,әуенге салып орындады. Қалыптастырушы бағалау «Үш шапалақ»арқылы жүргізді.Кері байланыс : «Бағдаршам»арқылы жүргізілді. Берілген сұрақтарға жауап берді. Әр тапсырмадан кейін оқушылар бір бірін бағалап отырды.Оқушылар тапсырманы қызығушылықпен орындады.Сабаққа белсене қатысып сабақ мақсатына жетті.

Ұсыныс:Тәжірибелі сабақ көрсетілді сол себепті,осындай сабақ үлгіде тәжірибе алмасу ұсынылады.

Пән мұғалімдерінің сабақтарына қатысу барысында анықталғаны          Калиева Б.Б.көркем еңбек пәнінің мұғалімі 5 «в» сыныбында «Пластикалық пішіндер өнері» тақырыбында ашық сабақ өтілді.Сабақ кезекшінің баяндамасымен басталды, онда кезекші сабаққа қатысқан, қатыспаған оқушылар туралы мәлімет берді. Оқушылар жылы мен суық түсті ермексаз арқылы екі топтарға бөлініп, сабаққа «Сиқырлы домбыра» әдісінқолданды.Психологиялық ахуал арқылы сабақты жақсы көңіл күймен бастады. Оқушылардан үй жұмысы «Қолшатыр» әдісіарқылы сұралды. Оқушылар бір-бірлерінің жауаптарын тыңдап дұрыс немесе дұрыс емес екенің тексеріп отырды.


Сабақтың тақырыбын анықтау мақсатында оқушыларға «Болжау» әдісіарқылы тақырыпты ашты «Wordwall»программасы қолданылды. Оқушыларға сабақту ашу үшін сұрақтар қойылды.  Сабақтың тақырыбы ашылған соң бейне материал көрсетілді.  Бейне материал бойынша сұрақтар қойылды, осылайша сабақтың тақырыбы анықталып, мақсаттары таныстырылды. Мүсіндер туралы мұғалім мәлімет берді


Бірінші тапсырмаПрактикалық жұмыс , «Әңгімелеу»әдісі бойынша өздік тапсырма   «Менің қол өнерім»-әр оқушы өз қиялындығы мүсінін жасады.  ЖИ : «Ойлан-Жаса-Таныстыр» арқылы жүргізілді.Қалыптастырушыбағалау :Өзін-өзі бағалау арқылы бағаланды.


Екінші тапсырма«Салыстыр және талқыла» әдісі бойынша жұптық тапсырма жүргізілді«Эмоциялы жануар»- жұп болып бір жануар мүсінін жасайды,бірақ әр оқушы сол жануардың екі түрлі көңіл куй бейнелейді(мысалы қуанышты қоян мен қорыққан қоян).Сонында өз жұмыстарының айырмашылығын түсіндірді.ЖИ :«Венн диаграммасы». Қалыптастырушыбағалау « Екі жұлдыз бір тілек»арқылы жүргізілді.


Үшінші тапсырма «Галереяны аралау» әдісі бойынша .Топтық тапсырма орындалды.Әр топ ортақ рельефтік мүсін композициясын жасады.ЖИ: «Топтық галерея» арқылы жасалды.Қалыптастырушы бағалау  «Шапалақ» әдісі бағалау  арқылы бағаланды.Кері байланыс «Көңіл күй бұлты» әдісі арқылы жүргізілді.


Ұсыныс:Тәжірибелі сабақ көрсетілді сол себепті,осындай сабақ үлгіде тәжірибе алмасу ұсынылады.

Көркем еңбек пәні мұғаліміСтыбаев Ү.Ш. 8«Б» сыныбында «Мозаикалық панноға арналған негіз дайындау» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Сабақ кезекшінің баяндамасымен басталды, онда кезекші сабаққа қатысқан, қатыспаған оқушылар туралы мәлімет берілді. Сабақтың басы  оқушыларға жақсы көңіл күй сыйлаудан басталды. «Шаттық шеңбері»әдісі қолданылды. «Миға шабыуыл» әдісібойынша үй тапсырмасы сұрақтар арқылы сұралды.Оқушылар белсене сұрақтарға жауап қайтарды. Жаңа сабақ таныстырылып, бүгінгі сабақтың мақсатын түсіндірді .Сабақта дескриптор, қалыптастырушы бағалау жүргізілді.Топтық тапсырмалар берілді. Топтық тапсырмада мозаика панносын жасады. Әр тапсырманы оқушылар қызығушылықпен орындады.Кері байланыс “Еркін микрофон”арқылы жүргізілді. Әр оқушы өздерінің бүгінгі сабақта не түсінгені бойынша өз ойларын айтты.Кері байланыс «Талқылаудағы әріптестер» арқылы жүргізілді.

Ұсыныс:Топтық,жұмыс түрлерін жандандыру,оқушылардың дұрыс жауап беруін қадағалау.

Көркем еңбек пәні мұғалімі Узденов М.Р. 7 «ә» сыныбымен  «Өнердегі заманауи стильдік бағыттарды зерттеу негізінде тәжірибелік жұмыс орындау» (2D немесе3 D форматында)тақырыбында ашық сабақ өткізді. Сабақ кезекшінің баяндамасымен басталды сыныпта жоқ оқушыларды түгендеді. Сабақтың басы жақсы көңіл – күй сыйлау үшін оқушыларымыз 

бір- біріне жылы лебіздерін білдірді.Сыныпты  Q кодарқылы екі топқа бөлді. Топ топтың басшысын сайлады.

Бірінші тапсырма «Жүзеге асыр» әдісіарқылы топтық жұмыс жүргізілді.Оқушылар барлық элементтердің қызметін дұрыс анықтау керек болған.Оқушылар қызығушылықпен тапсырманы орындады. Қалыптастырушы бағалау жүргізілді.

Екінші тапсырма «Ең,Ең,Ең»әдісібойынша  жеке жұмыс жүргізілді. Түрлі түсті поп-арт орындады. Әр топ мүшелері жеке дәптерлеріне орындады.

Үшінші тапсырма 3 D көрініспен шәйнек суретін салып оқушылар жұптық жұмыс орындады.Оқушылар суретті сурет дәптеріне орындады.

Төртінші тапсырма Socrativeплотформасы арқылы оқушылар  тест тапсырмасын орындады. Әр оқушы өз деңгейіне қарай тапсырманы таңдады. Сабақ сонында кері байланыс жүргізілді. Оқушылар берілген тапсырманы бар қызығушылықтарымен орындап отырды. Балалар сабаққа қызыға қатысып, сабақ мақсатына жетті. 

Ұсыныс :Тәжірибелі сабақ көрсетілді сол себепті,осындай сабақ үлгіде тәжірибе алмасу 

Көркем еңбек пәні мұғалімі КеримбековаМ.С. 8«В» сыныбында «Шығармашылық жұмысты орындау.Киіз басу.» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Сабақ кезекшінің баяндамасымен басталды, онда кезекші сабаққа қатысқан, қатыспаған оқушылар туралы мәлімет берілді. Сабақтың басы  оқушыларға жақсы көңіл күй сыйлаудан басталды. Қағаздан жасалған қызыл сары ,сары,жасыл раушан гүлдер арқылы 3 топқа бөлді. Үй тапсырмасы сұрақтар арқылы сұралды.Оқушылар белсене сұрақтарға жауап қайтарды .  Миға шабыуыл: Қазақстан мольеры Айя Бапанидің бейнебаян көрсетілді.Айя Бапанидің жұмыстарын оқушыларға таныстырылды. Оқушыларды құрғақ илеу тәсілін көрді .Киіз басудың түрлерімен танысты. Бірінші практикалық тапсырмада  А4 форматта құрғақ жүнмен  нобай орындады. Екінші тапсырмада дымқыл илеу әдіс бойынша жұмыс орындады. Сабақта дескриптор, қалыптастырушы бағалау жүргізілді.Топтық тапсырмалар берілді. Сабақтың аяғында оқушылар әр тапсырманы қызығушылықпен орындады.Кері байланыс жүргізілді. Әр оқушы өздерінің бүгінгі сабақта не түсінгені бойынша өз ойларын айтты.


Ұсыныс :Заманауи әдіс-тәсілдерді,платформаларды жұмыс барысында қолдану.

Көркем  , музыка пән бірлестігі мұғалімдер арасында  «Шеберлік» сабақтар өткізілді.

Шеберлік сабақтың мақсаты:Көркем еңбек ,музыка пәндері арқылы мұғалімдердің шығармашылық қабілеттерін дамыту,талғамын қалыптастыру және өнерге деген қызығушылығын арттыру.

  2025 жылдың 7 қазан күні мектептің көркем еңбек пәні мұғалімі Калиева Б.Б. ұйымдастыруымен «Бояулар симфониясы»атты шеберлік сабақ өтті. Сабақтың мақсаты – мұғалімдерге шығармашылық қабілеттерін дамыту, түстер үйлесімін сезіну және бояулар арқылы өз ойы мен көңіл күйін бейнелеуге үйрету.Шеберлік сабақ барысында қатысушылар түрлі бейнелеу тәсілдерін қолданып, бояулардың үйлесімділігін тәжірибе жүзінде меңгерді. Сабақ қызықты ойындармен, практикалық жұмыстармен және толықты.Іс-шара соңында қатысушылар өз жұмыстарын таныстырып, бір-бірінің еңбектеріне пікір білдірді. Шеберлік сабақ мұғалімдердің өнерге қызығушылығын арттырып, эстетикалық талғамын дамытуға зор үлес қосты.«Бояулар симфониясы» шеберлік сабағы жоғары деңгейде ұйымдастырылып, өз мақсатына толық жетті.

2025 жылдың 8 қазан күні мектептің домбыра жетекшісінің  Турсынбек Қ.А. ұйымдастыруымен «Домбыраның құдреті»атты шеберлік сабақ өтті. Шеберлік сабақтың мақсаты – ұлттық аспабымыз домбыраның қасиетін танытып, оның музыкалық мәдениетіміздегі орнын насихаттау. Сабақ барысында ұстаз бен оқушылар бірлесе отырып, домбырада күй орындап, оның дыбыстық ерекшеліктерін, тарихы мен маңызын талқылады. Мұғалімдер өз орындаушылық шеберліктерін көрсетіп, ұлттық өнерге деген сүйіспеншіліктерін арттырды.Бұл шеберлік сабақ шығармашылық қабілетін дамытып, ұлттық құндылықтарды қастерлеуге және қазақтың аспаптық өнерін құрметтеуге бағытталды.




]]>
admin Wed, 15 Oct 2025 08:02:57 +0600
Көркем еңбек , музыка пән бірлестігінің айлық есебі https://44-merki.mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/dstemelk-zhmystar/1724-krkem-ebek-muzyka-pn-brlestgn-ajly-eseb.html https://44-merki.mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/dstemelk-zhmystar/1724-krkem-ebek-muzyka-pn-brlestgn-ajly-eseb.html Мақсаты:Оқытудың озық технологияларын меңгере отырып,жас ұрпаққа заман талабына сай жаңаша білім беруді қалыптастыру және оқушылардың сыныпта алған білімін,жеке пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Осы мақсатта қазан айында көркем еңбек, музыка пәні бірлестігінің айлығының өтуіне байланысты мұғалімдерінің пәнді оқытуда тиімді кері байланысты ұйымдастыру қаралды. Бірлестікте 5 мұғалім жұмыс істейді.Санаты бойынша педагог сарапшы -2, педагог-модератор-1, педагог- 2.

]]>
Музыка пәні мұғалімі Нарметова И.Д. 5 «а» сыныбында «Айтыс өнері» тақырыбында ашық сабақ өтті.Сабақтың басында оқушыларды түгендеп,ынтасын сабаққа аудару.Психологиялық ахуал қалыптастыруда «Көрші».Оқушыларды топқа бөлді . Сабақтын басында сабақтың тақырыбы,мақсатымен таныстырды. Оқушылар Айтыскер ақындар туралы мәлімет алды.Бұл тапсырмада оқушылар өз ойларын ауызша  сұрақтарға жауап берді. Бірінші тапсырмабойынша ақпарат іздеу ,топтық жұмыс,кластер  арқылы жүргізілді. «Біржан мен Сара» айтысымен оқулықтан танысып постер қорғады. Қалыптастырушы бағалау «Мадақтау» арқылы  жүргізілді. Екінші тапсырма бойынша Ұж.Орындау. «Біржан мен Сара» айтысынан үзінді алып,әуенге салып орындады. Қалыптастырушы бағалау «Үш шапалақ»арқылы жүргізді.Кері байланыс : «Бағдаршам»арқылы жүргізілді. Берілген сұрақтарға жауап берді. Әр тапсырмадан кейін оқушылар бір бірін бағалап отырды.Оқушылар тапсырманы қызығушылықпен орындады.Сабаққа белсене қатысып сабақ мақсатына жетті.

Ұсыныс:Тәжірибелі сабақ көрсетілді сол себепті,осындай сабақ үлгіде тәжірибе алмасу ұсынылады.

Пән мұғалімдерінің сабақтарына қатысу барысында анықталғаны          Калиева Б.Б.көркем еңбек пәнінің мұғалімі 5 «в» сыныбында «Пластикалық пішіндер өнері» тақырыбында ашық сабақ өтілді.Сабақ кезекшінің баяндамасымен басталды, онда кезекші сабаққа қатысқан, қатыспаған оқушылар туралы мәлімет берді. Оқушылар жылы мен суық түсті ермексаз арқылы екі топтарға бөлініп, сабаққа «Сиқырлы домбыра» әдісінқолданды.Психологиялық ахуал арқылы сабақты жақсы көңіл күймен бастады. Оқушылардан үй жұмысы «Қолшатыр» әдісіарқылы сұралды. Оқушылар бір-бірлерінің жауаптарын тыңдап дұрыс немесе дұрыс емес екенің тексеріп отырды.


Сабақтың тақырыбын анықтау мақсатында оқушыларға «Болжау» әдісіарқылы тақырыпты ашты «Wordwall»программасы қолданылды. Оқушыларға сабақту ашу үшін сұрақтар қойылды.  Сабақтың тақырыбы ашылған соң бейне материал көрсетілді.  Бейне материал бойынша сұрақтар қойылды, осылайша сабақтың тақырыбы анықталып, мақсаттары таныстырылды. Мүсіндер туралы мұғалім мәлімет берді


Бірінші тапсырмаПрактикалық жұмыс , «Әңгімелеу»әдісі бойынша өздік тапсырма   «Менің қол өнерім»-әр оқушы өз қиялындығы мүсінін жасады.  ЖИ : «Ойлан-Жаса-Таныстыр» арқылы жүргізілді.Қалыптастырушыбағалау :Өзін-өзі бағалау арқылы бағаланды.


Екінші тапсырма«Салыстыр және талқыла» әдісі бойынша жұптық тапсырма жүргізілді«Эмоциялы жануар»- жұп болып бір жануар мүсінін жасайды,бірақ әр оқушы сол жануардың екі түрлі көңіл куй бейнелейді(мысалы қуанышты қоян мен қорыққан қоян).Сонында өз жұмыстарының айырмашылығын түсіндірді.ЖИ :«Венн диаграммасы». Қалыптастырушыбағалау « Екі жұлдыз бір тілек»арқылы жүргізілді.


Үшінші тапсырма «Галереяны аралау» әдісі бойынша .Топтық тапсырма орындалды.Әр топ ортақ рельефтік мүсін композициясын жасады.ЖИ: «Топтық галерея» арқылы жасалды.Қалыптастырушы бағалау  «Шапалақ» әдісі бағалау  арқылы бағаланды.Кері байланыс «Көңіл күй бұлты» әдісі арқылы жүргізілді.


Ұсыныс:Тәжірибелі сабақ көрсетілді сол себепті,осындай сабақ үлгіде тәжірибе алмасу ұсынылады.

Көркем еңбек пәні мұғаліміСтыбаев Ү.Ш. 8«Б» сыныбында «Мозаикалық панноға арналған негіз дайындау» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Сабақ кезекшінің баяндамасымен басталды, онда кезекші сабаққа қатысқан, қатыспаған оқушылар туралы мәлімет берілді. Сабақтың басы  оқушыларға жақсы көңіл күй сыйлаудан басталды. «Шаттық шеңбері»әдісі қолданылды. «Миға шабыуыл» әдісібойынша үй тапсырмасы сұрақтар арқылы сұралды.Оқушылар белсене сұрақтарға жауап қайтарды. Жаңа сабақ таныстырылып, бүгінгі сабақтың мақсатын түсіндірді .Сабақта дескриптор, қалыптастырушы бағалау жүргізілді.Топтық тапсырмалар берілді. Топтық тапсырмада мозаика панносын жасады. Әр тапсырманы оқушылар қызығушылықпен орындады.Кері байланыс “Еркін микрофон”арқылы жүргізілді. Әр оқушы өздерінің бүгінгі сабақта не түсінгені бойынша өз ойларын айтты.Кері байланыс «Талқылаудағы әріптестер» арқылы жүргізілді.

Ұсыныс:Топтық,жұмыс түрлерін жандандыру,оқушылардың дұрыс жауап беруін қадағалау.

Көркем еңбек пәні мұғалімі Узденов М.Р. 7 «ә» сыныбымен  «Өнердегі заманауи стильдік бағыттарды зерттеу негізінде тәжірибелік жұмыс орындау» (2D немесе3 D форматында)тақырыбында ашық сабақ өткізді. Сабақ кезекшінің баяндамасымен басталды сыныпта жоқ оқушыларды түгендеді. Сабақтың басы жақсы көңіл – күй сыйлау үшін оқушыларымыз 

бір- біріне жылы лебіздерін білдірді.Сыныпты  Q кодарқылы екі топқа бөлді. Топ топтың басшысын сайлады.

Бірінші тапсырма «Жүзеге асыр» әдісіарқылы топтық жұмыс жүргізілді.Оқушылар барлық элементтердің қызметін дұрыс анықтау керек болған.Оқушылар қызығушылықпен тапсырманы орындады. Қалыптастырушы бағалау жүргізілді.

Екінші тапсырма «Ең,Ең,Ең»әдісібойынша  жеке жұмыс жүргізілді. Түрлі түсті поп-арт орындады. Әр топ мүшелері жеке дәптерлеріне орындады.

Үшінші тапсырма 3 D көрініспен шәйнек суретін салып оқушылар жұптық жұмыс орындады.Оқушылар суретті сурет дәптеріне орындады.

Төртінші тапсырма Socrativeплотформасы арқылы оқушылар  тест тапсырмасын орындады. Әр оқушы өз деңгейіне қарай тапсырманы таңдады. Сабақ сонында кері байланыс жүргізілді. Оқушылар берілген тапсырманы бар қызығушылықтарымен орындап отырды. Балалар сабаққа қызыға қатысып, сабақ мақсатына жетті. 

Ұсыныс :Тәжірибелі сабақ көрсетілді сол себепті,осындай сабақ үлгіде тәжірибе алмасу 

Көркем еңбек пәні мұғалімі КеримбековаМ.С. 8«В» сыныбында «Шығармашылық жұмысты орындау.Киіз басу.» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Сабақ кезекшінің баяндамасымен басталды, онда кезекші сабаққа қатысқан, қатыспаған оқушылар туралы мәлімет берілді. Сабақтың басы  оқушыларға жақсы көңіл күй сыйлаудан басталды. Қағаздан жасалған қызыл сары ,сары,жасыл раушан гүлдер арқылы 3 топқа бөлді. Үй тапсырмасы сұрақтар арқылы сұралды.Оқушылар белсене сұрақтарға жауап қайтарды .  Миға шабыуыл: Қазақстан мольеры Айя Бапанидің бейнебаян көрсетілді.Айя Бапанидің жұмыстарын оқушыларға таныстырылды. Оқушыларды құрғақ илеу тәсілін көрді .Киіз басудың түрлерімен танысты. Бірінші практикалық тапсырмада  А4 форматта құрғақ жүнмен  нобай орындады. Екінші тапсырмада дымқыл илеу әдіс бойынша жұмыс орындады. Сабақта дескриптор, қалыптастырушы бағалау жүргізілді.Топтық тапсырмалар берілді. Сабақтың аяғында оқушылар әр тапсырманы қызығушылықпен орындады.Кері байланыс жүргізілді. Әр оқушы өздерінің бүгінгі сабақта не түсінгені бойынша өз ойларын айтты.


Ұсыныс :Заманауи әдіс-тәсілдерді,платформаларды жұмыс барысында қолдану.

Көркем  , музыка пән бірлестігі мұғалімдер арасында  «Шеберлік» сабақтар өткізілді.

Шеберлік сабақтың мақсаты:Көркем еңбек ,музыка пәндері арқылы мұғалімдердің шығармашылық қабілеттерін дамыту,талғамын қалыптастыру және өнерге деген қызығушылығын арттыру.

  2025 жылдың 7 қазан күні мектептің көркем еңбек пәні мұғалімі Калиева Б.Б. ұйымдастыруымен «Бояулар симфониясы»атты шеберлік сабақ өтті. Сабақтың мақсаты – мұғалімдерге шығармашылық қабілеттерін дамыту, түстер үйлесімін сезіну және бояулар арқылы өз ойы мен көңіл күйін бейнелеуге үйрету.Шеберлік сабақ барысында қатысушылар түрлі бейнелеу тәсілдерін қолданып, бояулардың үйлесімділігін тәжірибе жүзінде меңгерді. Сабақ қызықты ойындармен, практикалық жұмыстармен және толықты.Іс-шара соңында қатысушылар өз жұмыстарын таныстырып, бір-бірінің еңбектеріне пікір білдірді. Шеберлік сабақ мұғалімдердің өнерге қызығушылығын арттырып, эстетикалық талғамын дамытуға зор үлес қосты.«Бояулар симфониясы» шеберлік сабағы жоғары деңгейде ұйымдастырылып, өз мақсатына толық жетті.

2025 жылдың 8 қазан күні мектептің домбыра жетекшісінің  Турсынбек Қ.А. ұйымдастыруымен «Домбыраның құдреті»атты шеберлік сабақ өтті. Шеберлік сабақтың мақсаты – ұлттық аспабымыз домбыраның қасиетін танытып, оның музыкалық мәдениетіміздегі орнын насихаттау. Сабақ барысында ұстаз бен оқушылар бірлесе отырып, домбырада күй орындап, оның дыбыстық ерекшеліктерін, тарихы мен маңызын талқылады. Мұғалімдер өз орындаушылық шеберліктерін көрсетіп, ұлттық өнерге деген сүйіспеншіліктерін арттырды.Бұл шеберлік сабақ шығармашылық қабілетін дамытып, ұлттық құндылықтарды қастерлеуге және қазақтың аспаптық өнерін құрметтеуге бағытталды.




]]>
admin Wed, 15 Oct 2025 08:02:57 +0600
«Мектеп жанындағы бұталы-көшеттік тәлімбақ» жобасы https://44-merki.mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/dstemelk-zhmystar/1726-mektep-zhanynday-btaly-kshettk-tlmba-zhobasy.html https://44-merki.mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/dstemelk-zhmystar/1726-mektep-zhanynday-btaly-kshettk-tlmba-zhobasy.html Жоба арқылы мектеп оқушылары табиғатты қорғау және көгалдандыру бойынша құнды тәжірибе жинап, табиғатпен тығыз қарым-қатынас орнатады.

Жобаның мақсаты:

Мектеп аумағында экологиялық, эстетикалық және білім беру мақсаттарына негізделген бұталы-көшеттік тәлімбақ ұйымдастыру. Оқушыларды табиғатқа жауапкершілікпен қарауға үйрету, экологиялық білімін арттыру және жасыл желектерді өсіру мен күту бойынша тәжірибелік дағдыларды дамыту.

]]>
Жоба арқылы мектеп оқушылары табиғатты қорғау және көгалдандыру бойынша құнды тәжірибе жинап, табиғатпен тығыз қарым-қатынас орнатады.

Жобаның мақсаты:

Мектеп аумағында экологиялық, эстетикалық және білім беру мақсаттарына негізделген бұталы-көшеттік тәлімбақ ұйымдастыру. Оқушыларды табиғатқа жауапкершілікпен қарауға үйрету, экологиялық білімін арттыру және жасыл желектерді өсіру мен күту бойынша тәжірибелік дағдыларды дамыту.

Міндеттері:

1.Экологиялық тәрбие беру:
Оқушылардың табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру, қоршаған ортаға жауапты көзқарас қалыптастыру.

2.Тәжірибелік дағдыларды дамыту:
Ағаштар мен бұталарды отырғызу, күту, көгалдандыру технологияларын меңгерту.

3.Білім беру процесіне ықпал ету:
Экология, биология, география пәндерімен байланыстыра отырып, тәлімбақта практикалық сабақтар өткізу.

4.Эстетикалық ортаны қалыптастыру:
Мектеп ауласын көгалдандыру және әсемдеу арқылы оқушылардың табиғатқа деген эстетикалық көзқарасын дамыту.

5.Жасыл желектерді көбейту:
Экологиялық ахуалды жақсарту мақсатында көшеттер мен бұталарды өсіріп, оларды мектеп аумағына және жергілікті аймақтарға отырғызу.

Күтілетін нәтижелері:

1.Экологиялық білім мен сананың артуы:
Оқушылардың экологиялық білім деңгейі жоғарылап, табиғатқа ұқыпты қарауға деген ынтасы артады.

2.Жаңа дағдыларды меңгеру:
Оқушылар өсімдіктерді отырғызу, суару, күту және көшет өсіру дағдыларын игереді.

3.Көгалдандыру үлгісі:
Тәлімбақ аумағында өсірілген бұтақтар мен көшеттер мектеп аумағын және басқа да қоғамдық орындарды көгалдандыруға пайдаланылады.

4.Жасыл аумақтардың көбеюі:
Отырғызылған жасыл желектер мектеп маңындағы экологиялық ахуалды жақсартады және мектеп ауласын көріктендіреді.

5.Жауапкершіліктің қалыптасуы:
Табиғатты қорғауға және көгалдандыру жұмыстарына қатысу арқылы оқушылардың әлеуметтік жауапкершілік сезімі артады.

6.Қоғамдық әсер:
Бұл жоба жергілікті қауымдастықты да жасыл аймақтарды көбейтуге ынталандыруы мүмкін.


]]>
admin Fri, 12 Sep 2025 08:25:16 +0600
Сапалық құрам https://44-merki.mektebi.kz/mektep/prepodavateli/1725-sapaly-ram.html https://44-merki.mektebi.kz/mektep/prepodavateli/1725-sapaly-ram.html жоғары білімді -129 мұғалім
орта арнайы білімді-4 мұғалім
педагог-шебер-2 мұғалім
педагог-зерттеуші- 23 мұғалім
педагог-сарапшы-35 мұғалім
педагог-модератор-37 мұғалім
педагог-36 мұғалім]]>
admin Tue, 02 Sep 2025 08:17:40 +0600
Табыстылыққа ұмтылу-оқу мен оқытудың маңызды құралы https://44-merki.mektebi.kz/main/1359-tabystylya-mtylu-ou-men-oytudy-mayzdy-raly.html https://44-merki.mektebi.kz/main/1359-tabystylya-mtylu-ou-men-oytudy-mayzdy-raly.html Табыстылыққа ұмтылу-оқу мен оқытудың маңызды құралы


Бүгінгі таңда білім беру саласын ізгілендірудің басты бағыттарының бірі –оқыту мен оқуды білім берудің маңызды салаласына айналдыру. Оқыту мен оқуды тығыз байланыстыру арқылы ғана табыстылыққа ұмтылуға болады. Әлемнің оқыту технологиялары жоғары дамыған елдерінің тәжірибесіне назар аударсақ, түпкі мақсаты-баланы жеке тұлға ретінде қалыптастыру, яғни, бірінші орында баланың білім, білігі мен дағдысы емес, жеке тұлғаның білім алу арқылы дамуын қояды. 

        Бүгінгі таңда шәкіртті оқыту ісіне ерекше көңіл бөлініп, қолға алынып отыр. Оқушының табысты болуы- ұстаздың табысты оқытуы. Олай болса, оқыту өзекті болғанда ғана, табысты оқуға жетеріміз сөзсіз. «Қазіргі таңда оқушыны қалай оқытамыз?», «Оқыту мен оқуды қалай тиімді жүргіземіз?»  деген сұрақтар туындайды. Соған сәйкес білім саласына заман ағымына сай жаңа бағдарламалар, жаңа технология әдіс-тәсілдері енгізілуде. Осы идеялардан оқытудың инновациялық технологияларын қолдану қажеттілігі туындайды. Білім саласындағы жаңа көзқарас тұлғаның дамуы мен нәтижеге бағытталған білім беруді көздейді. 

    Меніңше, табысты оқыту мен оқудың нәтижесі- пән  бойынша ой-өрісі кең, жан-дүниесі бай, ұлттық менталитеті жоғары, адамдармен, қоршаған ортамен дұрыс қарым-қатынас жасай алатын, басқаның пікірімен санасатын, кез келген қиын жағдайдан шығудың жолын таба білетін, жауапкершілік сезімі жоғары, қоғамда белгілі бір рөл атқаратын, қайталанбайтын дара тұлға болуы тиіс. Сондықтан оқушыларға қазіргі заман талабына сай білім беру-бүгінгі күннің ең өзекті мәселесі.

           Сонымен қатар,  мұғалім әрбір кезеңде қолданатын оқыту үлгілеріне (жеке, жұптық, топтық), оқытудың әдіс-тәсілдеріне мән беруі керек, себебі белсенді сабақта мұғалім мен білім алушының атқаратын қызметі мен іс-әрекеттерінде үлкен өзгеріс бар; Белсенді сабақта білім алушылардың әрекеті танымдық, коммуникативтік және өзін-өзі басқару тұрғысында көрініс табады. Оқу мақсаттары нені оқып-білу және нені бағалай алу керектігін көрсетеді. Егер нәтижесінде неге қол жеткізуіміз керектігін білмесек, оқу мен оқытудың табыстылығын бағалау да мүмкін емес.

     Оқытудың табыстылығы-ұстаздың білімі мен сабақты дұрыс құрылымдай алатыны, жаңаша көзқарасы, белсенді әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануымен ғана шектелмейді. Сол берген білімнен өзіне өмірлік дән іздеп, болашағымен байланыстыратын шәкіртке де байланысты. Білім алушының ынта-жігері мен өзінің білім алуына деген жауапкершілігіне де байланысты. Сабақта әрбір білім алушының өзіндік маңызын және қаншалықты табысты болғанын сезіне білуі қажет. Бұл үшін мұғалім білім алушыны жаңа білімді өздігінен игеруіне бағыттауы керек.

      Сабақта оқушыларға өз ойларын талдауға, айтуға, қорытындылауға және алынған мәліметтерді бағалауға көңіл аударуы қажет. Сондықтан әр сабақта оқушының өздігінен еңбектенуіне, шығармашылықпен ізденуіне, қорытынды жасауына итермелеп, осындай іс-әреткеттерге дағдыландыру керек. Әрине, бірден жұмыс сапалы бола қоймас, оқушының жіберілген қатесімен қайта жұмыс жасауына, кемшіліктерін түзетуге мүмкіндік беру керек. Оқытушы білімі төмендерге көмек беріп, қабілеттілермен жұмыс ұйымдастырып отыру арқылы  белсендігін арттырады. Оқушылардың жақсы білім алуын, табысты оқуын, ақыл-ойының дамуын жоғары дәрежеде ұйымдастыру-егеменді елімізді одан әрі дамытатын азаматтарды тәрбиелеуде маңызды қадам болып табылады.

           Қорытындылай келе, «Еңбектегі табыс - бұл табысқа жеткен адамның мақтанышы. Өз еңбегін мақтан тұтпаған нағыз адам бола алмайды» деген В.Сухомлинский сөзінен табыстылыққа  ұмтылу-оқу мен оқытудың маңызды құралы, ажырамас бөлшегі болу үшін аянбай еңбек етуіміз қажет екеніне тағы да жол сілтеп тұрғандай...


]]>
Бүгінгі таңда білім беру саласын ізгілендірудің басты бағыттарының бірі –оқыту мен оқуды білім берудің маңызды салаласына айналдыру. Оқыту мен оқуды тығыз байланыстыру арқылы ғана табыстылыққа ұмтылуға болады. Әлемнің оқыту технологиялары жоғары дамыған елдерінің тәжірибесіне назар аударсақ, түпкі мақсаты-баланы жеке тұлға ретінде қалыптастыру, яғни, бірінші орында баланың білім, білігі мен дағдысы емес, жеке тұлғаның білім алу арқылы дамуын қояды. 

        Бүгінгі таңда шәкіртті оқыту ісіне ерекше көңіл бөлініп, қолға алынып отыр. Оқушының табысты болуы- ұстаздың табысты оқытуы. Олай болса, оқыту өзекті болғанда ғана, табысты оқуға жетеріміз сөзсіз. «Қазіргі таңда оқушыны қалай оқытамыз?», «Оқыту мен оқуды қалай тиімді жүргіземіз?»  деген сұрақтар туындайды. Соған сәйкес білім саласына заман ағымына сай жаңа бағдарламалар, жаңа технология әдіс-тәсілдері енгізілуде. Осы идеялардан оқытудың инновациялық технологияларын қолдану қажеттілігі туындайды. Білім саласындағы жаңа көзқарас тұлғаның дамуы мен нәтижеге бағытталған білім беруді көздейді. 

    Меніңше, табысты оқыту мен оқудың нәтижесі- пән  бойынша ой-өрісі кең, жан-дүниесі бай, ұлттық менталитеті жоғары, адамдармен, қоршаған ортамен дұрыс қарым-қатынас жасай алатын, басқаның пікірімен санасатын, кез келген қиын жағдайдан шығудың жолын таба білетін, жауапкершілік сезімі жоғары, қоғамда белгілі бір рөл атқаратын, қайталанбайтын дара тұлға болуы тиіс. Сондықтан оқушыларға қазіргі заман талабына сай білім беру-бүгінгі күннің ең өзекті мәселесі.

           Сонымен қатар,  мұғалім әрбір кезеңде қолданатын оқыту үлгілеріне (жеке, жұптық, топтық), оқытудың әдіс-тәсілдеріне мән беруі керек, себебі белсенді сабақта мұғалім мен білім алушының атқаратын қызметі мен іс-әрекеттерінде үлкен өзгеріс бар; Белсенді сабақта білім алушылардың әрекеті танымдық, коммуникативтік және өзін-өзі басқару тұрғысында көрініс табады. Оқу мақсаттары нені оқып-білу және нені бағалай алу керектігін көрсетеді. Егер нәтижесінде неге қол жеткізуіміз керектігін білмесек, оқу мен оқытудың табыстылығын бағалау да мүмкін емес.

     Оқытудың табыстылығы-ұстаздың білімі мен сабақты дұрыс құрылымдай алатыны, жаңаша көзқарасы, белсенді әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануымен ғана шектелмейді. Сол берген білімнен өзіне өмірлік дән іздеп, болашағымен байланыстыратын шәкіртке де байланысты. Білім алушының ынта-жігері мен өзінің білім алуына деген жауапкершілігіне де байланысты. Сабақта әрбір білім алушының өзіндік маңызын және қаншалықты табысты болғанын сезіне білуі қажет. Бұл үшін мұғалім білім алушыны жаңа білімді өздігінен игеруіне бағыттауы керек.

      Сабақта оқушыларға өз ойларын талдауға, айтуға, қорытындылауға және алынған мәліметтерді бағалауға көңіл аударуы қажет. Сондықтан әр сабақта оқушының өздігінен еңбектенуіне, шығармашылықпен ізденуіне, қорытынды жасауына итермелеп, осындай іс-әреткеттерге дағдыландыру керек. Әрине, бірден жұмыс сапалы бола қоймас, оқушының жіберілген қатесімен қайта жұмыс жасауына, кемшіліктерін түзетуге мүмкіндік беру керек. Оқытушы білімі төмендерге көмек беріп, қабілеттілермен жұмыс ұйымдастырып отыру арқылы  белсендігін арттырады. Оқушылардың жақсы білім алуын, табысты оқуын, ақыл-ойының дамуын жоғары дәрежеде ұйымдастыру-егеменді елімізді одан әрі дамытатын азаматтарды тәрбиелеуде маңызды қадам болып табылады.

           Қорытындылай келе, «Еңбектегі табыс - бұл табысқа жеткен адамның мақтанышы. Өз еңбегін мақтан тұтпаған нағыз адам бола алмайды» деген В.Сухомлинский сөзінен табыстылыққа  ұмтылу-оқу мен оқытудың маңызды құралы, ажырамас бөлшегі болу үшін аянбай еңбек етуіміз қажет екеніне тағы да жол сілтеп тұрғандай...


]]>
admin Thu, 11 Apr 2024 13:03:14 +0600
« Lesson Study - Сабақты зерттеу әдісі» тақырыбында оқыту семинары https://44-merki.mektebi.kz/main/1258--lesson-study-sabaty-zertteu-ds-tayrybynda-oytu-seminary.html https://44-merki.mektebi.kz/main/1258--lesson-study-sabaty-zertteu-ds-tayrybynda-oytu-seminary.html    

]]>
    Семинар барысында аға оқытушылар 4 бағытта жұмыс жүргізді. 
Өзін-өзі басқару, реттеу мен дамытудың ұтымды құралы ретінде LS топтары ұстаздарға бірлесе жоспарлау, тәжірибеде туындаған проблемаларды коучинг пен тәлімгерлік арқылы шешу, сабақ жоспарларын жақсарту үшін сабақтарды бірлесе талдау мен талқылау секілді тиімді әдіс-тәсілдерді қолдану дағдыларын үздіксіз дамыту мүмкіндігі ұсынылды және қатысушылар өздерінің сұрақтарына кең ауқымды жауап ала алды.

]]>
admin Wed, 13 Mar 2024 16:32:24 +0600
«ШЕБЕР ҰСТАЗ-ТАБЫСТЫ ОҚУШЫ» тақырыбында оқыту семинары https://44-merki.mektebi.kz/main/1259-sheber-staz-tabysty-oushy-tayrybynda-oytu-seminary.html https://44-merki.mektebi.kz/main/1259-sheber-staz-tabysty-oushy-tayrybynda-oytu-seminary.html «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагогтерді және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы» ақпараттық- түсіндіру жұмысын жан-жақты талқылап, негізгі сұрақтарға жауап беріп өтті.

]]>
«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагогтерді және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы» ақпараттық- түсіндіру жұмысын жан-жақты талқылап, негізгі сұрақтарға жауап беріп өтті.

]]>
admin Tue, 12 Mar 2024 16:34:34 +0600
“Сабақ процесінде STEM технологиясын қолдану арқылы бастауыш сынып білім алушыларының сыни ойлауын дамыту” аудандық семинар https://44-merki.mektebi.kz/main/1257-saba-procesnde-stem-tehnologijasyn-oldanu-aryly-bastauysh-synyp-blm-alushylaryny-syni-ojlauyn-damytu-audandy-seminar.html https://44-merki.mektebi.kz/main/1257-saba-procesnde-stem-tehnologijasyn-oldanu-aryly-bastauysh-synyp-blm-alushylaryny-syni-ojlauyn-damytu-audandy-seminar.html
]]>
         Семинарға білім бөлімінің әдіскері Л.К.Абенова, аудан мектептерінен педагогтар және онлайн форматта «Өрлеу»-Жамбыл  қызметкері, аға оқытушы Андия Беисенкулова  қатысты. Семинардың практикалық бөлімінде мұғалімдер: Ш.Б.Байдаулетова, М.М.Ахметова, В.В. Полюшко, Е.М. Хамирова  пәнаралық байланыстарды айқындап бірнеше тәжірибелік сабақатарда STEM технологиясын қолдана отырып  өз іс-тәжірибелерімен бөлісті. 
        «Тәжірибе алаңы» барысында білім алушылардың жасаған қол өнер, зерттеу жұмыстары, тәжірибе жасау жұмыстарымен танысты. «Біз өнерлі баламыз!» атты іс-шара ұйымдастырылып, балалардың өнерлерін тамашалады.
        Қорытынды  бөлімінде семинарға қатысушылар мектеп директоры мен бастауыш сынып мұғалімдеріне алғыстарын білдіріп, облыс көлемінде іс-тәжірибелерін тарату ұсынылды.

]]>
admin Mon, 26 Feb 2024 16:30:28 +0600
“Сабақ процесінде STEАM технологиясын қолдану арқылы бастауыш сынып білім алушыларының сыни ойлауын дамыту” тақырыбында аудандық семинар https://44-merki.mektebi.kz/main/1213-saba-procesnde-steam-tehnologijasyn-oldanu-aryly-bastauysh-synyp-blm-alushylaryny-syni-ojlauyn-damytu-tayrybynda-audandy-seminar.html https://44-merki.mektebi.kz/main/1213-saba-procesnde-steam-tehnologijasyn-oldanu-aryly-bastauysh-synyp-blm-alushylaryny-syni-ojlauyn-damytu-tayrybynda-audandy-seminar.html          Семинарға білім бөлімінің әдіскері Л.К.Абенова, аудан мектептерінен педагогтар және онлайн форматта «Өрлеу»-Жамбыл  қызметкері, аға оқытушы Андия Беисенкулова  қатысты. Семинардың практикалық бөлімінде мұғалімдер: Ш.Б.Байдаулетова, М.М.Ахметова, В.В. Полюшко, Е.М. Хамирова  пәнаралық байланыстарды айқындап бірнеше тәжірибелік сабақатарда STEАM технологиясын қолдана отырып  өз іс-тәжірибелерімен бөлісті. 
        «Тәжірибе алаңы» барысында білім алушылардың жасаған қол өнер, зерттеу жұмыстары, тәжірибе жасау жұмыстарымен танысты. «Біз өнерлі баламыз!» атты іс-шара ұйымдастырылып, балалардың өнерлерін тамашалады.
        Қорытынды  бөлімінде семинарға қатысушылар мектеп директоры мен бастауыш сынып мұғалімдеріне алғыстарын білдіріп, облыс көлемінде іс-тәжірибелерін тарату ұсынылды.











]]>
admin Tue, 20 Feb 2024 09:02:23 +0600